fredag 16 januari 2009

Snart

Hej!


Nu börjar det dra ihop sig för avresa till grann landet, så mycket att göra och så lite tid. har nu suttit i telefonen i 1 och 1/2 timma för att få reda å dittan och dattan men egentligen så skiter man väl i vad som händer bara man får fara!


jag kommer förhoppningsvis uppdatera den här bloggen ganska ofta eftersom det är ganska dyrt att ringa till alla människor man kommer sakna här i sverige men ni ska veta att jag sakna er alla väldigt mycket och det går ju trots allt att komma och hälsa på mig också ^.^

Kommer att uppdatera min adress, tele nr och andra saker så ni kan skicka fina presenter.

Min slutdestination är Finnsnes i Norra Norge där jag kommer att jobba åt Telenor med telefonsupport. här har ni en liten bild av den vackra staden Finnsnes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar