måndag 26 januari 2009


Ja du.. nnu sitter man här kl halv 1 och ska försöka till att sova men trött är man inte..

skulle vara underbart att vara lika trött som man är på mornarna.


har kanske glömt nämna att vi är en familj på 4 varav 3 bya bor (jag, martin och john) sen har vi en jente som heter Sara från luleå, sen så finns det en till men eftersom hans ålder överstiger

våran dubbelt upp så räknas han inte med men Dan bor i våran hall också.


Ikväll var vi hos Linnea en luleåbo som har bott och jobbat här i 6 mån om jag inte minns helt galet, vi såg på torkel i knipa och hade en rolig timme men efter som det är kallt här och hon bara hade 2 filtar så kan jag säga att vi hade det ganska mysigt också.

så det börjar krypa fram lite umgänge här i norge men det är norrlänningar.. så man var tvungen att dra 70 mil norr för att umgås med norrlänningar :P


jag har börjat lägga ut lite bilder på http://johanwinroth.pixbox.se/ finns inte så många ute just för tillfället men det kommer mera det lovar jag :)


jag hoppas ni har det kempe gott så ses vi snart

2 kommentarer:

  1. Vad är de för berg på bilden?
    /djubördi

    SvaraRadera
  2. Fan vad roligt med lite Norge "historier" men nu måste du ta och lära känna lite lokala förmågor också. Norrlänningar har du redan umgåtts med några år av ditt liv.

    SvaraRadera